sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Naama näkkärillä.


Minun naaman vettää näkkärille eräs tapahtumasarja, joka sai minun elämän ilon hiipumaan melekeen nollille.
Ja jonka takia sosiaalinen elämäni rajoittuu suuresti. 
Ja jonka vuoksi en saa illalla unta.

Vähän aikaa sitte mainostin täälläki kuinka elämääni on saapunut uusi SUURI rakkaus.
Reilun kuukauden kerkesin hoivata ja helliä sitä, ja se minua.
Joka päivä opin siitä jotain uutta. Rakastuin koko ajan enempi.
Nyt mulla on pahemman sortin sydän suruja ko kerron teille:

MINUN UUS SAMSUNG GALAXY S3 ON RIKKI.
Hajalla. Mäsänä. Paskana.


*TÄHÄN VÄLLIIN HULLUNA NYYHKYTYSTÄ*

Olin nostanu puhelimen hattuhyllyn päälle Soffin silimistä poijes.
Sitte menin jonku ajan päästä kaivamaan sieltä hattua ja hanskoja enkä muistanu että se luuri on sielä.
Kuulu vain kops ja mulla päääsi helevetimmoinen litannia kirosanoja.
Näyttö ihan säpäleinä.

Yhellä tutulla mennyt kans samallalailla samasesta puhelimesta näyttö paskaksi ja korjaus makso 250€.
Ei voi muutako sanoa taas että JES!

P.S. minisim on maailman paskin keksintö. Sen ansiosta en voi edes käyttää vanhoja puhelimiani sitä aikaa ko nykynen puhelin on korjauksilla.

Terveisin: Kännykätönkännykkäriippuvainen.


10 kommenttia:

Ponkka2 kirjoitti...

Hö. :( Ilmeisesti sulla sama ongelma kuin mulla tässä Bloggerissa. Nimittäin tuossa rakkaus-sanan kohdalla se linkki ei suinkaan mennyt mihinkään puhelimeen vaan first date-sivulle (joku deittisivu) ja sitten saman kappaleen nyt-sanassa lukee joku "olet voittanut iphonen"-roskapostihölynpöly. Mulla nimittäin on myös samoja ongelmia tämän Bloggerin kanssa. Ja varmaan muillakin.

Qu kirjoitti...

Siis mikä ihme? Mie en ees pistäny mittään linkkejä? Eikä ainakaan näkynykkään mittään linkkejä ko katoin ite ton postauksen.

whooooot.

jenny kirjoitti...

Onko teillä kotivakuutusta joka korvais sen? Meillä miehellä menny varmaan 3 samsung galaxy S2:sta parin vuoden sisällä rikki. :/

Anonyymi kirjoitti...

En minäkään nää täs missään linkkejä? :o
Voihan perskule minkä meni s3 tekemään :( mä oisin kyl niin masis jos mun rakas s2 ottais ja hajois..

Ponkka2 kirjoitti...

Hmmm... ehkä se on sitten vaan minun koneella. Päivitinkin tämän koneen, mutta silti näkyy. Pitänee kysyä joltain alan asiantuntijalta. :D

Qu kirjoitti...

Jenny: On tietenki. Mie oon vahinkotarkastajan tyvär joten meiltä löytyy kyllä kaikki maholliset vakuutukset, mutta siinäki irtaimiston omavastuu 150€. Jotenka kirpasee se seki hinta tässä rahatilanteessa. :D

Anon: Yep. Mieki oon ihan masis. Kävin hakkeen jonku surkian prepaid liittymän väliaikasesti. Sillä ei vaan uskalla oikein netissä pyöriä. byhyy.

Ponkka2: Joo suosittelen! :D Ei mulla ainakaan näkyny mitään linkkejä eikä vissiin sitte muillakaan ko ylempänä anonyymiki sano ettei nävy mittää :D

Anonyymi kirjoitti...

Minkä operaattori liittymä sulla on? Osallahan on tupla simmejä. Tai sit käyt vaan vaihtaa normi SIM:in :) Lepertelet tarpeeksi niin saat ilmaseksi :)

Sit on myös näitä adaptereita: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelintarvikkeet/muut-tarvikkeet-matkapuhelimiin/8606500/microsim-adapteri-1kpl

Kätevää :)

-Rollos

Qu kirjoitti...

Kyllä mie vissiin lepertelin sitte tarpeeksi ko sain ilmaseksi sen isomman simin samalla ko vein puhelimen huoltoon :))

Ja nuo adapterit ei käy semmosiin puhelimiin mihin pittää ns. tunkea se simkortti semmoseen ahtaaseen koloon. Niinkö justiisa minun n8 puhelimeen pitää. :)

Anonyymi kirjoitti...

Mul oli just vähä aikaa sit N8 just tollattes adapteri, mut whathever :)

Qu kirjoitti...

Aijaa. Mulle sanottiin sielä liikkeessä että sitä ei semmosissa saa käyttää joten en uhmannut kieltoa :DD