perjantai 27. toukokuuta 2011

Mieki ko muukki.

ELI TOP 10 KOMIAT JA MAKIAT


1.

Johnny Depp
Ehoton ykkönen. Nuo silimät, yksinkertasesti nam.



2.

Chris Noth
Vanaha, mutta niiiin komia. Tästä ihastuksesta voimme syyttää sinkkuelämää- sarjaa.


3.
Ville Laihiala
Tuossa tukassa on sitä jotaki. Ja muutenki aika mahti paketti... Kitara ja kaikki...
Ja tätä tyyppiä oon päässy oikiasti kuolaamaan ihan livenäki.



4.

Robert Pattinson
Vamppyyrien vamppyyri ja vielä komiaki....



5.

Taylor Lautner
mm-m.
Jäi toiseksi Robertille Twilightissa, niinku myös tässä minunki listassa.
Mutta on se silti aika kuuma pakkaus.


6.

Vin Diesel
Yksinkertasesti HERKKU.

7.

Jules Näveri
Tämän tyypin musiikista en niinkään tykkää, mutta ulkomuodosta kylläki.
(Tätäki oon festareilla päässy kuolaamaan ihan eturivistä! Namnamnaminam)



8.

Antonio Banderas
Maailman komein Zorro.

9.


Simon Baker
Mentalist sarjasta tuttu tyyppi.
Saa tulla lukkeen mun ajatuksia ihan millon tahtoo.


10.

Mikko Koivu

Ei ylleensä minun tyyppinen mies, mutta kai tuo lätkähuuma on saanu minunki päänupin sekasin. Aika komiahan tuo kuiten on.


(Tanjalle terkut: joooo tiiän listassa on pitkätukkasia miehiä, jätä ne hevari vitsit pois. NON KUULTU JO :DDDDDD)

4 kommenttia:

Ouss kirjoitti...

KAUHIA LISTA. Meikälä oli palijo enempi mums. ;D Ainut misä olen sammaa mieltä olen tuo Deppi! ;D

Qu kirjoitti...

:DD no se oliki minun lista eikä sinun.

NINNI kirjoitti...

mä en ymmärrä tota deppiä :o enkä ketään muutakaan tästä listasta paitti vika ;D oon nyt niin lätkämimmmi, että menis kuka tahansa kisajoukkueesta :D hitto pitäisköhän itekin tehä tämmönen... mut tää on aika paha rasti!

Qu kirjoitti...

:D Tehe toki kuule tämmönen lista, mie haluan kattoa keitä sulla sielä on ku ei kerta EDES DEPPI kiinnosta! :DDD