sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Levyjen kätköistä.

Mie kaivoin teille taas kuvalevyjen kätköistä jotaki sekasikiö kuvia.
Suurin osa minusta, mutta löysin mie tuosta hellustaki pari aika kyseenalaista kuvamateriaalia.

Ekan kerran värjäsin hiukset blondiksi ja tulos oli tämä:

Hyvä jos meikäläisen tukan erottaa tuosta seinästä. :DD Tästä olis jo pitäny oppia että blondi ei oo minun juttu.

Nii ja yks kerta festareilla sain semmosen extempore idean:

Benji hyppy. menisin vaikka heti uuestaan!
Nii ja olemmie joskus hyppiny muutenki.

Vähän tuntuu että nykyään tämä lyllerö kiertäs tuomosen riman korkeuven alakautta.
Ja niinkö jo aikasemmin sanoin että olis pitäny jo ekalla kerralla tajuta että tuo blondi ei ole minun juttu.
En tajunnu en. 

Nii ja saanen esitellä rakkaan aviomieheni penkkari pukeutumisen. 
Juhalla ja juhan kaverilla oli penkkari rooleina "Tiku ja Taku rappiolla."
ja voi että ko oli söpöä.
ai että on sulonen.

tyyli päästä varpaisiin. Vois ittekki kokkeilla tuomosta tyyliä. Eihän sitä tiiä. Vois sopiakki.

Kuvakulmat kunniaan.



Leikin marsua.


Olisin sopinu niin hyvin armeijaan!



Seuraavaa kuvvaa en ossaa selittää.
Oon vissiin saanu jonku hyvän tasapainoilu idean johon liittyy tyyny ja tyynynpäällä oleva Monni! 

Justiisa niin. Kaikkiha tekkee tällä tavalla? :D

Ja nytte ne jokka ei halua nähä painajaisia niin lopettakoot selaamisen tähän.



Kuva on minun penkkaripäivältä.
Musta perukki oli lähteny tässä vaiheessa iltaa jo kävelemään ja tuloksena maailman kaunein baari look.

Tiiän että oletta katteellisia nuista minun hiuksista.
Ja minun luomiväreistä.
Ja vahakynillä piirretyiistä kulumakarvoista.




AIVAN JÄRKYTTÄVÄ :DDD
Voin tehä teillekki samanlaisen make overin?
Tiiän että tykkäättä kuitenki :DD

6 kommenttia:

Epe kirjoitti...

Kokis light lemon <3 <3 <3 <3

Qu kirjoitti...

Sitä ei ennää taijeta myyä. hmh. Ennnnn muista miltä se ees mahto maistua!

Elli kirjoitti...

Kommeita kuvia! Mun lemppari on kyllä ehottomasti tuo eka. Ei hitto minkä näkönen oot. :D Ihana!

Qu kirjoitti...

:D haha. Pikkuse vaan masentunneen näkönen mökkiläinen :DD

Anonyymi kirjoitti...

onko siul huulissa jotai täytettä? niin nätit huulet siulla! :)

Qu kirjoitti...

Juuu kaikki maholliset botoxit sun muut löytyy... Tavottelen semmosta duckface tyyliä. :D

Elikkä ei oo!

Kiitos kovasti :)