keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Lempparini mummi!

Nyt on taas saanu nauraa paripäivää niin että vattaan sattuu!
Thö supermummi oli meillä pari päivää ja sen kans ei ikinä käy aika pitkäksi.


Ja mie oon ihan superkatteellinen Lukaksen paijasta! 
Voisin ittellekki huolia tuomosen. Tai no se vois olla jo kohtuu noloa jos meikäläisellä olis tuomonen päällä ko en mittään moottoripyörää omista. :D Tai ees ossais ajaa semmosella.
Paitti oon mie aika usiasti kyytissä ollu. Eikö sole sama asia :D
Kova jätkä!
Soffillaki samallainen.
Ja oha se aika kovis tuo pikku muikkeliki. 
Pihallaki on tullu touhuiltua ja nytte meijän etupihhaa koristaa tämmönen :

Mummi on perfektionisti, jotenka lumiukkelilta löytyy myös rintaneula. 

Mummin kans taas yllätys yllätys puhuttiin alusvaatteista.
Mikä hitto siinä on että joka kerta meijän jutut eksyy tissiliiveihin ja pikku pöksyihin.

Mummi jutteli kuinka soli löytäny tosi hyvät alakkarit jostaki kaupasta jokka on tosi hyvät päällä.
Seuraavassa hetkessä soliki repiny jo pääly housunsa poloviin ja näytti mulle ihan konkreettisesti minkälaiset pöksyt sielä oli. Sanoinki että nytte tuli pikkase liikaa kurttusta  paliasta pintaa. 

Myöski yks mummin letkautus oli: 

"Mie aina nukun villasukat jalassa. Ne on niiin kivan lämpöset"
"Pappa se aina mulle kiroaa että sieki siinä. Sulla se on nuo villasukat jalassa tehtiin me sitte mitä vaan."

Tässä vaiheessa se rivompi puoli sai minusta otteen ja sain hirviän yök-nauru reaktion.
"Hyyyyi mummi elä kerro mulle tuomosia"
Mummiki repes sitte ihan täysin ja tuumas että:
"Noh, ei niitä aina kerkiä ottaa pois jalasta" :DDDDDDDDDD

SITTE PITI JO PISTÄÄ STOPPI JUTUILLE.
EN OLIS KESTÄNY KUULLA ENEMPÄÄ !



Mulla oli tiistaina niin palijon asioita hoijettavana että aikaa vierähti semmoset kuus tuntia, jonka ajan mumetsu oli muksujen kans meillä kotona. Ihan kivasti niillä oli menny vaikka mulla huoletti että miten se jaksaapi hoitaa ko Soffi on välissä niin kova päinen ko ei saa mitä haluaa.
Uhma-ikä on täällä. Iha järkyttäviä kilareita ko ei saaha mitä halutaan. huhhuuuuh.




Tännään käytiin vähän kaupungissa kiertelemässä.
Mummi lahjo minut uuella suihkuverholla. Olen jo kauemmin aikaa kuolannu tuota vallilan suihkuverhoa, mutta en oo itte raskinu ostaa. Minusta ku on pikkusen liikaa maksaa 50 euroa suihkuverhosta! 
Mutta mummi sitte lunasti sen mulle anttilasta ja mulla oli varmaan maailman levvein hymy.

Nii ja piti sitte tieten ite käyä hakemassa uus mattoki vessaan.

Ja lähiaikoina on myös tullu hankittua olkkariin uus kiva tikashylly.
Sitäki kauan aikaa kuolasin mutta en raskinu ostaa ku makso reilun satasen.
Nyt raskin ostaa ko oli puoleen hintaan .


Nii ja kirppikseltäki bongasin yks päivä olkkariin kaks pientä kivvaa taulua.

Lahjoin soffin keksillä pysymään paikalla  että sain kuvan :D 


NII JA TÄHÄN LOPPUUN ON PAKKO HEHKUTTAA!
VIIME YÖ OLI ENSIMMÄINEN YÖ KUN LUKAS EI SYÖNY YÖLLÄ OLLENKAAN.
ihanaa!

Nii ja pittää ihan videon muodossaki hehkuttaa että Lukas on vihdoin ja viimein lähteny mönkimään.
Herra on laajentanut reviiriänsä olkkarista ja on tehny yksinään ristiretkiä meijän makkariin, etteiseen ja vessaan. 


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Teil on tosi viihtysää ,sul on värisilmää. Miten saat pysyy ittes noin hoikkana??

Qu kirjoitti...

Kiitos :)

No emmie tiiä. Oon alakanu eppäilee että onkha mulla jotain matoja ko paino vaan tippuu tippumistaan vaikka syön ko pikku heppa. :D