tiistai 15. toukokuuta 2012

mammojen päivästä.

Viime vuonna minun ensimmäinen äitienpäivä äitinä oli aika tylsä. Juha oli töissä ja mie olin Sofian kanssa kahdestaan kotona. Joten ei herunu mitään erikoiskohtelua sillon.

Tänä vuonna Juhalle sattui onneksi vapaaviikko.
Meillä äitienpäivä starttas näin :

 Juha teki mulle heti aamusta kakun, joka oli toooosi hyvvää.

ja sitte sain kivan kortin.


Myöhemmin päivällä lähettiin Sofian kans sitte kahestaan siivoamaan vähän takapihan terassia ku hellu rupes taas touhuamaan jotaki keittiössä ja mulla ei sinne kuulemma ollu mitään asiaa.

Äitienpäiväksi sattu kyllä niin mahtava ilma!

*puss*

Räkänokka harjanvarressa.

Ahkera apuri.
 Ku tultiin sisälle takasin niin keittiössä ootti tämmönen:

Herkku ruokaa ja patonkia vielä päälle... 

Kyllä minun kelepas olla pollotella ko ei itte tarttenu tehä mittää!


-------



Sofia oli viime viikolla yli 40 asteen kuumeessa ja edelleen vaivaa kauhea yskä ja nuha.
"Pikku Pottuki" on alkanu yskimään ja välillä tuntuu olevan aika tukkonen.
Nytte toivotaan ettei perunalle nouse kuume!

Eilen oli Sofian 1,5 v neuvola ja neitille oli kertyny laardia 10,95 kg ja pittuutta 82,5 cm!
(painoa olis varmaan ollu enempiki jos ei neiti olis ollu niin monta päivää kipiänä ennen neuvolaa
Neuvolassa Sofia näytti kyllä neukkutädille että kuinka paljon temperamenttiä voi pienestä tyvärestä löytyä!
Kirjat ja lelut lens nurkkaan ko täti koitti sen kans leikkiä. Ehhe-h. 
Ei neitiä palijon kiinnostanu yhteistyö. 

Samalla oli perunan 1kk neuvola.
Painoa oli kertyny jo 4330g ja pittuutta 53,7 cm!
Kahessa viikossa painoa oli tullu melkeen kilo lisää!
Eipähän tarvi ressata etteikö poju sais tarpeeksi maitoa :))

Ei mulla muuta tälläkertaa!

1 kommentti:

NINNI kirjoitti...

Ihania kuvia! :) Kylläpä teijän poika kasvaa komeesti, vajaa kilo kahteen viikkoon on ihan hirmusesti! :D joku puolikin kiloo ois ollu ihan supersaavutus! Maito maistuu ja hyvä niin :)