torstai 6. lokakuuta 2011

Miksi.oi miksi.

Miksi aina minä.

Nyt on vastustanu kaikki. 
Sofia heräs eilen aamulla kello 05.00.
Ja nukkui huimat tunnin päikkärit. Siis eilen.
Viime yönä herättiin alle tunnin välein.
Ja sitte aamulla herätys kello 05.00.

Juhalla työviikko joten ylimäärästä lepoa äidille ei ole tiedossa.
Äiti muistuttaa pandaa.
Sofialla on ultimate kärtsät koko ajan päällä, ku kokkeilin niin oli hampaita tulossa.
Eli neiti on koko ajan mulla sylissä ku muualle ei rauhotu.
(Nostan hattua joka ainoalle yksinhuoltajalle!)

Eikä tässä vielä kaikki:

- Aamulla hajosi litran maitopurkki keittiöön.
-kaupassa käydessä muovikassin rinkat repeyty ja ostokset levähti maahan.
- Minun tuoremehut oli juotu
- ainoa hetki ku olisin saanut nukkua niin mummi tuli ja herätti
(Mutta se oli sentäään ihan kiva se syy miksi se herätti)
- plus muutama muu erinäinen vitutuksen aihe, joita en tänne kehtaa kirjottaa.

Tännään ei vaan ole minun päivä.
Vaikka tänään on oikeasti minun päivä.

On meittin synttärit, mutta kukkaan ei ees teheny mulle kakkua. Itte piti seki ostaa. Pitää jotenki koittaa parantaa tätä päivää. Onneksi sentään facebook onnittelut piristää.

Jos on näin masentavvaa täyttää 21 v, niin miltä se tästä etiäppäin tuntuu.
Argh.

Nytte mie alan vetämään  napaani tuota surkian kokosta valamiskakkuani.
Ai, niii vi''u.Seki oli pakaste kakku......

...AIVAN SAMA SYÖN SITÄ SITTE JÄISENÄ.


Nii että häpi pörttei to mii.

-

10 kommenttia:

Jemi kirjoitti...

Hyvää synttäriä! :)

Voi ei, tommoset päivät on niin p*stä ku kaikki menee pieleen.. :/ toivottavasti tulis nyt loppupäivästä edes parempi :)

NINNI kirjoitti...

kyllä se siitä hyväksi vielä muuttuu :)
SYNTTÄRIHALEJA hirmusesti :>

Ouss kirjoitti...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDd Hhahaha. Vähä nauroin tälle. Hihitettiin kaverin kanssa että sielä se vettää jäistä kakkua :DDD ONNEA VANHUS! :D

Qu kirjoitti...

Kiitti kaikille!

Eiköhän tämä tästä :DDD

Janska kirjoitti...

henk koht oon sitä mieltä että synttäripäivät on luotu epäonnistumaan!
siispä, onnea huomiselle päivälle :)

Janska kirjoitti...

henk koht oon sitä mieltä että synttäripäivät on luotu epäonnistumaan!
siispä, onnea huomiselle päivälle :)

S. kirjoitti...

Onneks olkoon! :P

Elli kirjoitti...

Onneksi olokoon! Eikohan se siita paremmaksi kuhan mies tullee toista. Torkkaat sille Sohvin sylliin ja syot sitte kakkua!

Qu kirjoitti...

kiittii! :)

Onneksi päivä vähän parani ku ystäviä kävi kyläilemässä!

Anonyymi kirjoitti...

Haha! :D no mutta voiaan tännää viettää sinu synttäreitä ku käyään "hienosti" syömässä ;> p.s.voin tarjota jälkkärin! vaikket tykkääkkään jälkkäreistä :D