tiistai 10. tammikuuta 2012

Tilitys.

Tämän postauksen kirjotan nytte sitä varten että kun mulle joskus tulevaisuudessa tulee semmonen olo että mulla on ikävä raskausaikaa niin voin tulla ja lukea tämän ja alkaa ajattelemaan järkevästi.

kaava 1.

kello 22:
Möngin sänkyyn ja aloitan päivän lapinkansan lukemisen

kello 23:
Olen lukenut päivän lehen ja nakkaan sen veks kääntäen samalla kylkeä ja aloitan nukkumis yrityksen.

kello 23:15 
En löyä mukavaa asentoa vieläkkään

kello 00:00
Pyörin vieläkin. Nytte alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan ja nousen ylös.
'
kello 00:40
Puuhailtuani jonkin aikaa jotain muuta ( tv:n kattelu, koneella olo, lehen lukeminen), palaan takasin sänkyyn.

01.00
Närästys tai supistukset alkaa.
Supistukset ei oo kippeitä mutta hyvinki epämukavia. 

02.00
Vieläkin hereillä ja tässä vaiheessa oon repiny jo hiukset irti päästäni.

02.30
Nyt oon jo niin väsyny että nukkusin vaikka seisaaltani, mutta silti olen vielä hereillä

03.00
Vihdoin ja viimein unessa.

07.00 
Sofian huoneesta alkaa kuulumaan juttelua, joten on aika nousta ylös.


Huippua, sainhan nukuttua jopa neljä tuntia.



Kaava 2.

kello 22
Möngin sänkyyn ja alan lukemaan päivän lehteä.

kello 23
lehden luettuani alan nukkumaan. Saaden melkein heti unenpäästä kiinni.

kello 03.30
herään siihen että asento on epämukava.

04.00
Olen vieläkin hereillä kun en saa enää unenpäästä kiini ja asento on koko ajan huono.

05.00
Pötköttelen vaan tuijotellen kattoa. Ylleensä mulla on joko kuuma taikka kylymä tai sitte supistaa/närästää.


05.30
Nousen ylös sängystä ja käyn touhuamassa jotain epämäärästä keittiössä/ olohuoneessa.

06.00
Möngin takasin sänkyyn ja seku pötköttelen taas silmät auki.

06.30
Saatan torkahtaa.

07.00 
Sofian huoneesta kuuluu juttelu joten on aika noussa ylös.

Unisaldo: neljä ja puolituntia.Jippii.


Minun yö on viimisen kuukauen menny joko kaava 1 tai kaava 2 mukaan.
Sofiaa odottaessa mulla ei ollu minkäänlaisia uniongelmia, ennenku vasta tyyliin ihan viimisellä parilla viikolla ku olin niin jättimäisen kokonen että mukavaa asentoa ei saanu millään.

Ja tähän mie tukin pelottavan kuvan siitä minkälaiset mittasuhteet minua taas odottaa.
Ja luultavasti tälläkertaa paisun vielä isommaksi, mikäli mahan kasvu jatkuu samaan malliin.
Sofia massussa. rv 40. Sanoisinko että muodot on ollu kohillaan.

Että ei mulla muuta!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana pömppis. Hoikassa immeisessä masu korostuu . Lihavassa ei ehkä huomaa koko odotusta , kun ehkä et 1 uus makura ilmestynny, mut siis hyvin palauduit Soffista herrejje ku niin hoikka olit jo hetimiten.

Qu kirjoitti...

Kyllä tuo ei ollu ennää millään lailla ihana :D

Toivottavasti normaaleihin mittoihin palaaminen onnistus tämänki raskauen jälkeen yhtä nopsasti ko aikasemmin :))