tiistai 10. tammikuuta 2012

Sofia täällä terve!



Terppa!
Meittin alkuvuosi on lähteny aika sutjakkaasti liikkelle.
Tai no ensinhän mie olin muutaman päivän kipiänä, mutta eipä tuo minua lannistanu.
Äiti anto mulle viispäivää jotaki ihme mömmöjä ruiskuissa suuhun niiin johan lähti korvatulehus.
Silimiinki se tukki jotaki ihime litkuja, ensin ne tuntu inhottavalta mutta sitte niihin tottu ku niitä laitettiin niin usiasti. 



Äiti kävi alennusmyynneissä ja hommas mulle uuen mekon.
Siinä on tommonen jännä leparti kuvio. 
Meittillä on uus hieno mekko.

Nii ja sainhan mie myöhäsiä joululahjojaki isomummilta.
Suklaapukkeja ja uuen pipon.
Suklaat hävis minun ahmatti- isin suuhun.
Äiti raivostu sille ku huomas että se oli vetäny minun pukit naamaan. 
Isi koitti muka puolustautua sillä että sen mielestä minun ei muka tarttis syyä suklaatia vielä ollenkaan. Pyh sanon mie. 

Nii ja siitä uuesta piposta.

Äitin mielestä se on ihan hirveä.
Se käytti sitä kerran minun päässä, nappas kuvan ja piilotti sen kaapin perimmäiseen nurkkaan.
Mulla on semmonen tunne että sitä pipoa ei ennää minun päässä nähä.
Olen aikasemmin saanu myöski samaan sarjaan kuuluvat lapaset, jotka neki on äiti jonnekki piilottanu.
Neki oli kuulemma aika rumat.

Siinä se lakki ny on. Ootteko samaa mieltä äitin kans että se on kauhia?


Mulla on paljon uusia juttuja mistä te että tiiä mittään.
tässä muutama:

Mie ossaan räpsytellä valoja. Ja räpsyttelenki niitä melkeen koko ajan.
Se ajaa isin ja äitin hulluksi. 

Olen myöski huomannut kuinka kivaa on vetää omasta vaatekaapista kaikki vaatteet alas.

Sitteku minua rupiaa väsyttään niin nappaan itse omasta huoneesta valot pois, nappaan tutin suuhun ja menen pinnasängyn viereen hakkaamaan sängyn pinnoja niin kauaksi aikaa että joku tulee ja nostaa minut omaan sänkyyn nukkumaan.


.
Tänään me pyykättiin äitin kanssa minun vanhoja vaatteita.
Ne puetaan kuulemma sitte pikku siskolle tai veljelle päälle.

Ne vaatteet oli minusta ihan minimaalisia. En oikein usko että minä olen ollut joskus noin pieni.



Tässä oli nytte minun kuulumisia pitkästä aikaa.
Nytte mie möngin kyllä jo päiväunille.

unia.

8 kommenttia:

heiska kirjoitti...

Auuuu ihana mekko tahon samanlaisen! mistä ostit? :D

sakusammakko lakki, ei niin ihana :'D

Qu kirjoitti...

No sehä o henkalta ja maukalta tieteski! Eikä hintaa ollu ku 5 euroa, käyhä kattoo jos löytyy sullekki sopivassa koossa :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Ompas isomummilla "hieman erikoinen muoti maku " :"D öh :D

Qu kirjoitti...

Nyt ei tartte kyllä kaunistella yhtään sanomalla että "hieman erikoinen" vaan voidaan sanoa suoraan että IHAN KARSEA :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Mie voin ostaa tuon lakin sulta pois jos se on kerta niin kauhia :P

Qu kirjoitti...

No siinäkö ostat. Se on ihan hirviä ja ei kyllä ikinä tule meijän talouessa käyttöön :DD

Anonyymi kirjoitti...

Onko siinä mikä koko ja paljolla se irtoais? Minusta tuo on ihan meidän pojalle huippu :D Kuuluko siihen jokku tumput?

Qu kirjoitti...

Nuita myyään Prismoissa ku näky olevan Ciraf merkkinen. Käy hakkeen sieltä. Kyllä tuo lakki päätyy myyntiin varmaan meijän kirppis loossiin, mutta en mie blogin kautta ala semmosiin. :)