torstai 21. helmikuuta 2013

Torstai on virtaa täynnä.

No hellou.

Olipa mahtavaa ko tännään pääsi jo kahdelta koulusta.
Mie oon ollu ko mikäki tehopakkaus.
Siivonnu, teheny ruokaa ja kouluhommia, leikkiny lasten kans, askarrellu. Nii ja paistelinha mie lättyjäki.
Mums.



Uuen leipälaatikonki nappasin anttilasta matkaan. 7 €.
 Nii. siivosin siis keittiönki. 
Miten voiki olla niin pienistä asioista ilonen.

Tuntu niin kivalta ko kerranki pääs aikasemmin koulusta niiin oikiasti jakso touhuta vielä kotonaki jotaki.
Eikä vaan röllöttää kieli poskella sohovan kulumassa.


Nii ja onhan mulla uus paras kaveriki.
Nimittäin uusi paistinpannu.

Sen takia mie niitä lättyjäki tehin.

Nimittäin siittä tietää että pannu on hyvä ku se ENSIMMÄINENKI lätty onnistuu.
(Nimittäin ylleensähä siinä tuppaa käymään niin että se eka lätty on valakonen ko lakana ja kuiva ko korppu tai vaihtoehtosesti puoleksi raaka, puoleksi palanu ja rikkinäinen)
JA ONNISTUHAN SE.

Joo. Kovanaama oli pannun nimi. Pannu niinkö omistajansaki. Eikö niin..... no oikiasti mie oon aika nössö enkä mielestäni mikkään kauhian hyvä kokki niiin tää vois olla mulle keittiössä se ns. "munan jatke".

Vaikka torstai on ollu näinki kiva päivä niin ei meijän viikko kuiten kokonaan ole ihan putkeen menny.
Nimittäin lapset on....
.

.. TAAAS KIPPEINÄ.
Olleet koko viikon.
Voi jessus jos tämä tauti kierre ei ala jo helepottaan.

Supermummi on taas ollu täällä helppimässä ko mulle ei oikiasti auta tulla poissaoloja.
Ihana mumetsu.
ihhahhaa ihhahhaaa MUMMI hirnahtaaa-aaaa.

Toinen reppana jaksaa hymyillä vaikka räkä valluu ja kuumettaki on.

Niiin ku aikasemmin mainittinki niin mie oon ASKARRELLU.
Hahaha.

Meijän pitää huomenna vetää koulussa lapsille suunnattu luova toiminto.
Ja joka sattu just meijän ryhymällä olleen askartelu tuokio.

Tännään oon sitte teheny koeversion.
Ja leikelly kaavat huomiselle valamiiksi.

Teko vaihetta:




Ja lopputulos:

TADAAAA. 

Sehä on sammakko.
Surkia yritys.
:D

No, jos se onnistus huomenna vähän paremmin :D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä koulussa oot? :)

Qu kirjoitti...

Lähihoitajaksi opiskelen lapin ammattiopistossa :)