maanantai 19. syyskuuta 2011

?

Tämän mamman pää lyö  tyhjää.
Tuntuu että tämä blogin kirjottaminen tökkii vähän.
Olisin hyvin kiitollinen jos te voisitta
Kertoa ideoita mistä sais postausta tehtyä jne.

Nii ja kysymyksiä saa kysellä.
Jos siis haluatta tietää minusta tai meijän perheestä jotain enempi.
 
 Elikkä teijän vuoro. 

Olokaapa hyvät ja kyselkää.
Jos ei tuu yhtään kysymystä tän viikon aikana niin sitte tiiän että ei kukkaa oikiasti lue tätä blogia.
Ja voin sitte lakata riemuitsemasta siitä että JIPPII MULLA ON 31 lukijaa!
Pikku luku ehkä teille, mutta iso luku mulle! 


Ei mulla muuta.



10 kommenttia:

Elli kirjoitti...

31 on kova luku kuule!
Mua kiinnosta kuulla vaikka teijan rakkaustarinasta, miten tapasitte ja semmosta. :)

Lennu kirjoitti...

No hei, mulla on kaks lukijaa ja sie oot toinen niistä :DDD

Tee vaikka ruokapostauksia! Jotaki sinun lemppariruokia, ei niitten ees tartte olla mitään vaikeita, mieki oon kirjotellu jostaki porkkanapihveistä :D Sitte semmonen "päivä Qu:n seurassa", missä oot kuvannu aamusta iltaan sun tekemisiä yhen päivän ajan :)

NINNI kirjoitti...

ääääää määki haluun ideoita kirjottamiseen! jottai hyviä 8)

mitä kouluja sää oot käyny? (nyt olen kantanut korteni kekoon. :))))

Terhi kirjoitti...

esittele sinun ihania vaatteita ja teijän kotia :)

Epe kirjoitti...

Juujuu, rakastumispostauksia sun muita! Ite oon ihan nyt in lööööv yhteen mieheen, niin kaipaa mieli sellaista rakkausluettavaa mielin määrin :D <3

Anonyymi kirjoitti...

Millasta elämä oli ennen ku sinusta tuli äiti, olikko koulussa/töissä? :)

Piritta kirjoitti...

Jos vaikkapas kertoisit rakastumistarinan, raskausstooria, äitiyden tuomista muutoksista ja tulevaisuuden haaveistasi. :)

Anonyymi kirjoitti...

Esittele teidän koti, Soffin syntytarina (..ihan sitä varsinaista biologista alkuhetkeä ei kuiteskaa mielellään!), teijjän rakkaustarina, teidän normipäivä, just koulutustausta ja tulevaisuudensuunnitelmat työrintamalla, lempivaatteesi ja päivän asu -postauksia jne jne jne :)

Qu kirjoitti...

Hyviä ideoita, näistä vois jotaki saaha aikaseksikki ensviikolla! :)

Anonyymi kirjoitti...

Lempparivaatteet tuli mulla kans mieleen ja sitte haluaisin tietää että missä tet niinku oikeasti asutte nykysin?