perjantai 12. elokuuta 2011

joskus ne ideat ei ookkaan hyviä.

Minua tympii.

Olin ihan helevetin kyllästyny minun tukkaan ja päätin uudistua.
Leikata ja värjätä.

Leikkaukseen on ihan tyytyväinen, ihan kiva ko pitkästä aikaa on otsis.

MUTTA VÄRI.

Mestari ideani: värjään punaiseksi.
Nyt hävettäää kulukia yleisillä paikoilla. En tykkää yhtään.
Täytyy antaa tukan levätä muutama päivä ja pistää pikimustaksi.
ja toisaalta, on mulla aika orpo olo ku tukka on nyt niin lyhyt.

taidan siis tilata uudet mustat pidennykset.

Miten niin oon vähän onneton kokeilemaan uusia juttuja.



Tukan punasuutta ei näje tässä kunnolla ku oli niin huono valaistus. Mutta hyi kuitenki.

5 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Ala nyt ainakaan mustaksi varjaa. Minusta tuo punanen on oikiasti tosi kiva! :)

Ouss kirjoitti...

No ei tuo pahalta näytä!

Qu kirjoitti...

Nooooo pittäää vielä miettiä... Mutta en mie tätä reuhkaa ainakkaan tän väriseksi jätä :DD

Anonyymi kirjoitti...

Soppii siulle hemmetin hyvin tuo väri, elä värjää ja malliki upia eestä . Laita pidennykset ,mut punertavat..;)

t.eiccu

Qu kirjoitti...

ääääää. Mie en usko teitä kettään :D