torstai 23. helmikuuta 2012

One Lovely Blog Award

*Tirsk*

Minuaki on muistettu tämmösellä kivalla.


Kiitos Viagem.
Meittille tuli yyyyber hyvä mieli tästä.

Tämän tunnustuksen/haasteen saajalla on kolme tehtävää.
1. Kiittää tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen.


2. Kirjoittaa 7 faktaa itsestäsi.

- Olen ihan sairaan laiska otus
- olen täysin kyllästynyt raskaana olemiseen
- vihaan nykysin geelikynsiä
- Olen jääny koukkuun californicationiin
- mulla on maailman isoin reikä hampaassa mutta en oo vieläkään uskaltautunu sen kans hammaslääkäriin
- ruukaan kaivaa nokkaa
- Mulle tulee outo olo jos en puhu mummin kans puhelimessa vähintään kerran vuorokauessa.

 3. Lahjoittaa tunnustus 15 blogiin.

Nytte en kyllä lahjota tätä kellekkään ku tuntuu että kaikki on jo tämän saanukki. !

2 kommenttia:

Ouss kirjoitti...

SÄÄ OOT KYLLÄ LAISKIN IHIMINE JONKA TIIÄN ! (Pekan lisäksi.) ;DDDDD

Qu kirjoitti...

no olen mie silti reippaampi ko sie :DDDDDDD