tiistai 28. helmikuuta 2012

hammaslääkäripelko selätetty!

Ei se niin hirviää ollukkaan mitä mie muistelin.
Mutta ei se kyllä kivvaakaan ollu.
 Puoli naamaa on vieläki ihan puuduksissa vaikka hammaslääkäristä oon päässy jo vissii neljä tuntia sitte.
Puudutus piikkejä lyötiin kolmeen kertaan.
Ja tämä kyseinen puudute ei vissiin sopinu mulle ku piti kaks kertaa noussa hampilääkärin tuolista ylös ja juossa vessaan puklaamaan. Sai nimittäin semmoset huippaukset ja huonot olot aikaseksi että hyi.
Herra hammaslääkäri oli onneksi oikein mukava ja symppis kaveri joka kiikutti mulle vesilasinki nokanetteen.

Nii ja plus se varmaan katkasi niskansa ko sen piti seisaaltaan hoitaa minun hampit ku mie en voinu makoilla siiinä tuolissa ku olis muuten oksennus lentäny samantien.... :D
Herra hammaslääkäri varmaan on oikein iloinen että muutonyhteyessä minun hammaslääkäriki vaihtuu muualle ja minua ei enää tulla siellä näkemään.. :D

Nytte ollaan nestemäisellä ruokavaliolla siihen saakka ko puudutuslakkaa.
Joka ei luultavasti ole ihan heti. Olis pitäny tajuta syyä ennen sinne lääkärille menoa....

Oli oikein lystikästä kaupassa ko mietin miksi yks papparainen tuijotteli minua niin pitkään....
.... sitte hoksasin että mullaha valu huulipielestä kuola niinkö jollaki vesikauhusella oravalla... 
 

pilliruokintaa.



Tänään pitäisi saapua lähipostiin Tricot- Slen kantoliina.
 Joka tulee luultavasti helpottamaan meijän vauva-arkea sitte huomattavasti.
Tai niin mie ainaki toivon.
Jos tuleva vauva on samanlainen ku soffi että ei viihy kyllä sitterissä eikä lattialla yksin pätkääkään niin kantoliina helepottaa elämää melekosesti. Sofian vauva-aikaan ostin arkea helpottamaan rintarepun, mutta en oikein tykänny siittä. Jos tuo kantoliina olis sitte vähän parempi vaihtoehto tälläkertaa :)





Nytte taidan taas pyyhkiä kuolat poskelta ja lähtä päikkäröimään Sofian kans.

3 kommenttia:

Ouss kirjoitti...

NÄÄ OOT MUN SANKARI !
Itehä olen käyny viimeksi hampilääkärisä öööö.. ala-asteella? :D Tai olihan niitä aikoja yläasteella jolloin muka PITI käyä mutta onnistuin välttämään ne aina ;DDD

Nyt pelko on kasvanu niin suureksi, että en varmaan ikinä uskaltauvu sinne. Vaikka olis kuinka aihetta :D Plus se hammaslääkäri varmaan kuolis kauhuun kun avaisin tämän mun kitani :D:D:D:D

Qu kirjoitti...

:DD No emmiekäään olis muuten menny muttako kipu meni oikiasti jo niin hirviäksi ja ei oikein nuo mulle sallitut särkylääkkeet vaikuttanu mitenkään :D

Ja suosittelen sulle että meet käymään ennenku käy niinku mulle että se hammaslääkäri bongas minun suusta jo miljoona muutaki reikää ja tuumas että jaa pistetäämpä sinua tänne jonoihin... Tiedossa siis juurihoitoja sun muuta lystikästä!

Ouss kirjoitti...

Siis just sen takia en menekkään ku tiiän että mun palikoisa ei ole muutako reikiä :DDD Enkä taho mitää hoitoja. Voisin mie nukutuksesa revityttää nuo hampaat irti ja sitte laitattaa tekarit nii ei tarvis ennää huolehtia :D