torstai 28. helmikuuta 2013

it's all about the shoes.



 Tämä postaus on omistettu pelekästään kengille.
Voi miksi elämä ei vois olla niinkö kauniissa ja rohkeissa.

Aina ois täyvet tällingit päällä ja sais aamu pissallekki hipsiä korkkarit jalassa.
Kaupassaki vois käyä aina jossain siisteissä avokkaissa ja hillittömissä koroissa.

Niinkö jokkaisella naisella.
Mulla inhtohimo ihaniiiin kenkiin.

Ja mulla ei ole ikinä niitä tarpeeksi.


Aina niitä sorrun ostamaan, mutta nytte oon huomannu semmosen surullisen asian.
MULLA EI ENNÄÄ TUU KÄYTETTYÄ NIITÄ.

Tai siis ainahan mie pistän korkkarit jalakaan ko lähen baareihin vilistelleen, muttako niitä kertoja on nykyään tosi harvassa ko jaksan oikiasti hiilata perseeni jonnekki koti sohovaa kauemmas. 

Ja sitteku vihdoin ja viimein päätän lähtiä vähän tuulettuun ja alan valkkaan kenkiä niin tulen surulliseksi. 

Kaikki kengät huutaa mulle hyllystä että "valitse minut, valitse minut"
ja sitte ku valitsen ne yhet kengät niin ne kaikki muut( kengät) tullee pahalle mielelle ko ne joutuu jäämään taas pariksi kuukaueksi kököttään sinne hyllylle.


Minusta olis niin mahtista jos eleltäis niinkö täydellisissä naisissa tai sinkkuelämässä.
Tulis minun kengillekki käyttöä eikä tarttis vaan pölyttyä kaapissa.

On se niin epäreilua ko nämä pölyttyy kaapissa:







Eilen saapuneet ihanuuet.

Kenkätilanne vuonna 2009.


JA nämä rikkinäiset tylstä lonttoset on päivittäisin käytössä:



 Nii ja niinkö miehet ylleensä.
Juha ei ymmärrä tätä hommaa ollenkaan.

Tuossa joku aika sitte se mulle sano jottain että

"Tämä ei jumalauta ennää ole normaalia ko kävin hakkeen varastosta kylymä laukun niin soli ihan täyteen kenkiä! Tuo ei ole normaalia ko jemmaat niitä joka paikkaan."

Mie ku olen ihan eri mieltä,
Se on ihan normaalia.

Ja sitä paitsi. Se oli tilan hyötykäyttöä. Vähemmän tilaa ne vei varastosta ko ne kengät oli sen kylmälaukun sisäpuolella.


Nii ettäs tiiät.


P.s. Ylihuomenna on pitkästä aikaa yksien kenkien vuoro päässä tuulettuun !





6 kommenttia:

Janska kirjoitti...

Aivan huikeita kenkiä! Mie oon huono kenkien kans ku tulee baarissa käytettyä melkein aina tuttuja ja turvallisia kaiken kans sopivia kenkiä ja arkena kiilakorotki tuntuu muka liian "hienoilta"... Mutta tuo on kyllä vääryys että piilottelet kaapin uumenissa nuita ihanuuksia! :D

Anonyymi kirjoitti...

Apua tää postaus oli ihan niinku omasta elämästäni :DDD Ja sitten kun ei raaskis ikinä luopua mistään parista.. "Kyllä näille joskus käyttöä tulee vielä" Noh, toivokaamme että tyttärille osuu saman koon jalka ku mammoille :)

Kristi kirjoitti...

Onko sulla noin paljon kenkiä! :O Oijoijoiiii, ihanaa! :D

Anonyymi kirjoitti...

Mitkä kengät oli tällä kertaa sun sydämen valitut? :)

Anonyymi kirjoitti...

Ou mai gaaaad miten paljon kenkiä! Sähän tarviit tajuttomasti hyllymetrejä noille popoille.

Ymmärrän sun miestä ihan täysin ;D

Qu kirjoitti...

Janska: No onneksi lauantaina ne yhet kengät pääs sentään tuulettuun :DD

Anon1: No joo mulla oli pakko syksyllä vähä myyä vähemmäksi niitä kenkiä ko ei sopinu mihinkään!

Kristi: On ollu nuin palijon kenkiä. Nytte oon vähän myyny niitä vähemmäksi ko ei sopinu hevon helevetti yhtään mihinkään :DD

Anon2: Sähkönsiniset avokkaat joissa on tuo hoppeinen kärki. Noli tälläkertaa syvämmeni valitut :)

Anon3: No onneksi kylymälaukut on olemassa niin sinne voi niitä jemmata jokka ei hyllyyn mahu :DD