keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Itsenäisyyspäivää ja tätä päivää.

 Huhui. Nytte voin kyllä rehellisesti sanoa että olen ollu parina päivänä ahkera.
Ylleensä ko mie olen ihan "peruslaiskapaska" niinkö meittin iskäki (minusta) aina sanoo :D

Itsenäisyyspäivänä vietettiin ihan perheen kesken aikaa ja oltiin kotosalla.
Ulkoiltiin ja syötiin hyvin.
Plus mie tekasin lanttulaatikot aattoa varten valmiiksi pakkaseen.
Ja tehin torttuja.
Ja julumetun hyvvää ruokaa (vaikka itte sanonki). 
Tämä päivä on kulunu sitte jouluostoksilla.
Olin reipas joulupukin apulainen ja sain kaikki loput joululahjat ostettua. 
Muutaman päivän sissään pitäs tulla sitte netin kautta tilatut lahjat.
Jipii, pääsee taas paketoimaan! Se on kivvaa hommaa.
Tännään tekasin myöski porkkanalaatikot pakkaseen, neki valamiiksi aattoa varten.
Tehin vaan vähän liian paljon niin taidan viiä anoppilaan vähän porkkanalaatikkoa. 
Tehin nimittäin sitä reilun 7 litraa, onhan se porkkanalaatikko hyvvää, mutta ei se taas niin hyvvää ole että sitä niin paljon jaksaa syyä :D


Isi veti pulkkaa.
piti käyä keinumassaki ja seki oli kivvaa.
Lystiä oli! :)

jotaki hyvvää sielä porisee.




 Ja miehän sanoin että tein tosi hyvvää ruokaa. Itsenäisyyspäivän kunniaksi meillä syötiin poronkäristystä. 
Nam.





Neiti ei suostunu koko itsenäisyyspäivänä päikkäreille. Sen seurauksena kävi näin:

Kello puolikuuelta illalla Sofia nukahti lattialle.

Niin ja minun uusin rakkaus ja ihastus on :


Nescafe Dolce Gusto kapseli keitin.
Latte macchiatto. <3



Nytte saan tehä kotona kaikkia herkku kahveja ja kaakaoita.... Naminaminaminami.




3 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Ootpa totisesti ollu reippaana! Lanttulaatikko on mun ehdoton joululemppari, taidanpa itekkin kokkailla sita herkkua jouluksi!

Kateellinen olen Dolce Gustosta, silla tulee kylla ihanata kahvia. <3

Qu kirjoitti...

Lanttulaatikko on kyllä hyvvää! Ainaki sillon ku en oo itte teheny sitä, saas nähä miltä maistuu ku ekaa kertaa tein laatikot ihan itte. :D

Mie oon hulluna nytte lipittäny kaikkia herkkukahveja, noh ehkä mie nytte vähennän ku tajusin kattoa paketin reunasta ne kalori määrät :DD

Anonyymi kirjoitti...

Ihuna tuo teitin pimu ! söpis ♥