lauantai 1. lokakuuta 2011

Tapoihinsa kangistunu.



Ei, se ei vaan onnistunu. Taaskaan. Olin muka niin päättäväinen.
Siis sen itseni uudistamisen kanssa.
Värjäsin kirkkaan punaseksi ja aattelin että hyvää vaihtelua siihen ainaseen ruskiaan.
Kuitenki oon tosi laiska ylläpitämään tukkaani, esimerkiksi käymällä kampaajalla.
Kirkkaan punasen värin piettäminen olis tarkottanu jatkuvia värinpoistoja tyvikasvuun(Ittellä on niin tumma luonnollinen väri) jonka jälkeen olis taas pitäny vetää shokkiväri päähän, . Vähän liian raskas operaatio minun tukalle ja lompakolle. Eilen kyllästyin hirveään juurikasvuun ja koko ajan haalistuvaan punaiseen väriin ja pistin pään taas tylsän tummanruskeaksi. Tai oikiastaan. Ei se ennää niin tylsä ole ku välissä vaihto edes vähäksi aikaa. Ja sitä paitti, kyllä tuo ruskia on enempi minun väri.Vai?

"Tummat silmät, ruskea tukka..."  Niihä se Paula Koivuniemiki laulaa :))

ja mikä parasta saan taas käyttää minun lisäkkeitä. Ah, on se niin lysti ko on pitkä tukka.

4 kommenttia:

Kiki kirjoitti...

Ruskea vain sopii sulle niin hyvin :)

Ouss kirjoitti...

Joo anna olla ruskija. Iha paska se punanen.

Anonyymi kirjoitti...

OOT KAUNIS!!

Qu kirjoitti...

Anon: Kiittelee punastellen! :))