perjantai 3. kesäkuuta 2011

tylsää(kö)?

Kaasot lupas ensviikolla tulla tekkeen minun kans liukuhihna toiminnolla hääkarkkeja.
No mulle kun taas sattu tulemaan tylsää niin päätiin sitte jo ite alottaa.
Ja mie oon niin idiootti etten ossaa jättää asioita keskeneräseksi, joten mulla on sitte pakko tehä ne kaikki valmiiksi.....

Nytte jo kaduttaa että piti ruveta värkkäämään.
Mulla on liiimaa sormet täynnä ja etusormi+keskisormi liimautuneena toisiinsa.


Valamis tuotos.


tämän hetken tilanne:

8 tehtynä, 72 tekemättä

-eiseautakolähtiäjatkaan-




3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mikä karkki sielä sisällä on? :P Kivan näkösiä!!

Qu kirjoitti...

Sielon semmonen kova kermakarkki =) Kiitti =)

Ulla kirjoitti...

Hyvältä näyttää! Helpolla päästiin Heidin kans karkkien osalta. Muuta odottaessa :D