tiistai 22. helmikuuta 2011

Näitä iliman en ole.piste.


1. LÄPPÄRI: Minun ajantappovälineeni. Tylsyyen iskiessä mie alan pläräämään feispuukkia läpi.... ja yleensä kylläki jämähän sitte konneelle koko päiväksi. Feispuukin lisäksi mie oon alkanu pyöriin veikkauksen sivulla.... jossa pellaan BINGOA. okei myönnän. mummojen hommia, mutta minkäs teet.




2. KÄNNYKKÄ: Otan ihan liiian paljon kuvia ja pistän ihan liian paljon turhia tekstareita. Puhelin on aina mukana ja mie jopa nukun puhelin tyynyn alla. Sillon jos kännykkä unohtuu johonki niin mulle iskee paniikki.



3. SYTKÄRI: jep. Tupakoin. Hyi minua. Ja voi sitä raivon määrää jos sytkäri mennee hukkaan.











4. SÄNKY: ah, laiskanlinnani. Mikä onkaan kivempaa ku vaan pötkötellä sängyssä mummin kutoman viltin alla ja kattoa telkkaria...voin kertoa, että ei mikkäään!






5. NASSUN PUHISTUS AINEET: Jos jollaki on herkkä iho niin mulla. Suurin osa puhistus aineista saa aikaan mulle melkosen ihottuman.( Viimeksi eilen tehin sen virheen että kokeilin jotain meikin puhistuspyyhkeitä, noh eiköhän menny 2 sekuntia niin naama oli tulipunanen ja nous kivoja rakkoja.... empä kokkeile toiseen kertaan). Denova pro sarja on todettu hyväksi, joten siinä pysytään!




6. MUMMIN KUTOMAT VILLASUKAT: mummin kutomat sukat on parhaita.. Mulla on aina villasukat jalassa.... kesälläki.... :D
(ja ylleensä vielä eripari sukat.)







7. HIUSPANNAT: Kotiäidin pelastus.... Eipä oo aikaa laitella hirveesti tukkaa, joten panta päähän ja tukka ponnarille. Sofia on myöski kova repimään hiuksista, joten säästän itteni siltä tuskalta ja pietän pantaa päässä.







8. KAHVI:lyhyesti sanottuna: elämäni eliksiiri....

(Paljastus kaikille meillä vieraileville: ETTÄ TE OIKIASTI MITTÄÄN PRESIDENTTI KAHVIA SAA. HUIJJAAN TEITÄ KAIKKIA. TÄYTÄN TUON TÖRPÖN AINA HALVIMMALLA MAHOLLISELLA KAHVILLA. )





9. KALENTERI: kaikki tärkiät menot merkataan aina kalenteriin. Kirjottelen myös päivän fiiliksiä ja tekemisiä kalenteriin. Niitä on kiva lueskella sitte myöhemmin. (siksi mulla on kaapissa vissiin 5 vuoden ajalta kalenterit tallessa)






10. KOTIHOUSUT: Kulahtaneet mutta mukavat. Kuka jaksaa hengailla kotona joissaki maailman tiukimmissa farkuissa.... En minä ainakaan. Aina ku tuun kottiin vaihan lököhousut jalakaan....








.... siinäpä oli se lista sitte. Palaillaan. :P

6 kommenttia:

NINNI kirjoitti...

tää oli kiva! :) vois iteki rustailla tämmösen jossaki vaiheessa, jos annat luvan käyttää tätä ideaa ;) kotihousut<3 en älyy ku jotku heittää heti sunnuntaiaamusta pillifarkut jalkaan, se ei voi olla hyvän tuntusta?! :O

Qu kirjoitti...

Kiitosta... Joo idea on vapaasti käytettävissäs! =)

En miekään kyllä ymmärrä....Eihän sitä voi olla mitenkään rennosti jos on tiukat housut jalassa?

Ouss kirjoitti...

TOP 10 toimii! :) Munki pitäs tehä uus tämmönen.Edellisestä on jo aikaa :)

Qu kirjoitti...

teheppä! =)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on sama homma nuitten naamanpuhistusaineitten ja ihottuman kans. Mulla on silleen, etten voi käyttää mitään kosmetiikkaa, voiteita, hiuskiinteitä, hajuvettä, shampoota, pyykinpesuainetta, meikkejä, jne jne jne, joissa on hajusteita. Jos ne menee iholle, tulee ihottumaa ja sitten niistä hajusteista tulee migreeni.
Ootko käyny allergia-/astmatesteissä? Yleensä tuo kosketusallergia voi kertoa muista allergioista tai astmasta. Mulla on astma, allergioita, hajusteyliherkkyys, atooppinen iho jne jne.

Se on tosi ärsyttävää karsia kaikki hajusteet pois, varsinki alussa, mutta usko pois, iho tykkää siitä!!

T: atoopikko astmaatikko

P.S. Tuo tupakka ei ole kyllä iholle hyväksi, mutta tiiätki sen jo varmaan.

Qu kirjoitti...

Hui, ja mieku luulin että mulla on herkkä iho...
itte en oo missään testeissä käyny... mutta kokemuksen kautta oon huomannu ettei mun naama kestä hajustettuja voiteita eikä puhistusaineita. Aina alakaa kutisemaan jne... Kuitenkaan hiuslakoista ja meikeistä ei tule mitään oireita, vaikka oliski hajustettuja.

Ja tiedän, tupakointi nyt ei ole millekkään muullekkaan hyväksi, oliski selkärankaa että lopettas!